lördag 20 augusti 2016

Gick hem tidigare från jobbet...

Usch, jag har inte alls mått bra i dag! Migränen släppte visserligen efter tabletterna, men jag har mått skit ändå... Tung i huvudet, hängig och illamående!
Sen fick jag värsta frossan och frös så att jag tappade känseln i fingertopparna samtidigt som jag svettades och blev helt blöt under armarna...

Som tur var kunde en kollega ställa upp och jobba istället för mig mellan kl 16-19, och lillebror var gullig och kom och hämtade mig och gav mig skjuts hem!
Nu ligger jag under en filt på soffan och väntar på att M och Noel ska komma hem från skatehallen; jag har inte ätit någon mat i dag och orkar inte fixa iordning något heller...

Alva är med sin morfar på IF Metalls 100-årsjubileum = uppträdanden och olika aktiviteter i Karstorp!

Inga kommentarer: