måndag 15 februari 2016

Matförgiftad!!!

Igår slog vi på stort och beställde mat från Max - jag valde ett Friscomål... och blev suuuperdålig!!!

Efter maten gick jag ner och lade mig i ett bad, och kände att jag fick ont i magen och började må illa... Jag kravlade mig upp för trappan, lade mig i soffan, fick kramp i magen, mådde illa, kallsvettades och hade ett tryck över övre delen av magen :-(
Höll på att springa till toan flera gånger för att spy, men lyckades hålla tillbaka det...

Efter 1 1/2 timme tog jag mig ner till sängen, och somnade... Och idag när jag vaknade mådde jag bra igen ;-)

Var lite orolig för att vinterkräksjukan hade hittat hit, men det var nog med största sannolikhet hamburgaren som ställde till det - usch, vilken pärs!!!

Idag blev det hursomhelst två skivor stenåldersbröd med ost till frukost, och strax ska jag sätta igång med min rapportskrivning inför pågående praktikperiod...

Ha en bra dag, allihopa ;-)

Inga kommentarer: