fredag 5 februari 2016

Grrrrrrr.....

Alltså, jag är så arg att jag kokar!!! Jag får nästan sluta att kolla på dokumentärer snart, för jag blir så himla arg...och frustrerad...

Nu ikväll har jag både kollat på sista delen av dokumentärserien "Experimenten" OCH på en dokumentär om serien Making a murderer, och jag blir såååå arg och upprörd!!!

För mig är Steven Avery 100% oskyldig... Det är alldeles för mycket som känns helt fel med hela fallet, och en liten jäkla detalj driver mig till vansinne: HUR kan man hitta BARA Stevens dna på fotografens bilnyckel när hon har använt den i flera år!?! Den lilla detaljen räcker för att övertyga mig om att hela jävla "bevisningen" är en bluff... HUR kan man fälla någon utan att ge en rimlig förklaring till hur man förklarar detta!?! Det är ju helt omöjligt!!!

Alltså, jag kommer aldrig att kunna somna inatt - jag är såååå frustrerad!!!

Inga kommentarer: