torsdag 24 april 2014

Lägger mig tidigt idag...

Noel har blivit så extremt mammig - jag får inte gå en meter utan honom typ... Jag ska borsta tänderna, jag ska ta på honom kläderna, jag ska natta honom m m... Påfrestande!

Förut började han att illgråta när han märkte att jag inte var i sovrummet (p g a att jag har tusen grejer att förbereda inför imorgon), så jag var tvungen att gå ner och lägga mig! Och nu kan jag ju lika gärna stanna här nere och lägga mig tidigt; det blev ju inte många timmars sömn inatt...

Det mesta är klart inför imorgon - lilla gumman fyller 8 år!!!
Hon ska få en iPhone 4 (begagnad) i present... Och sin första mascara... Och ett Monopol... Och armband från Lindex... Och självklart frukost på sängen! Och en munk med jordgubbsglasyr ;-)

Och sen ska hon få välja valfri middag på kvällen (håll tummarna för att det inte blir McDonalds)...

Inga kommentarer: