söndag 20 april 2014

Godnatt

Somnade på soffan för andra kvällen i rad - dödstrött... Har tvättat bort sminket nu och gått ner och lagt mig!

Jag är verkligen en allt-eller-inget-person; idag har jag ätit bara skräp, men det har varit riktigt gott! Jag känner en hatkärlek till socker och vetemjöl... Det jag dock kan konstatera är att socker är den värsta boven för mig och det jag mår sämst av; jag klarar av lite ris ibland och en brödbit ibland, även om jag såklart mår som allra bäst helt utan kolhydrater, men socker får mig verkligen att må skit...

Jag är medveten om att de närmaste dagarna kommer att bli hyfsat jobbiga, men nu känner jag mig riktigt motiverad igen - jag vill absolut inte gå upp de kilona jag har lyckats gå ner och bli fet igen!!!

Imorgon jobbar jag mellan kl 9.45-18.15, så det blir nog en morgonpromenad till jobbet ;-)

Ps: igår var det pappas födelsedag och exakt 2 år sedan han begravdes... Jag tände varken nåt ljus eller lämnade någon blomma i minneslunden, men han fanns i mina tankar hela dagen och jag saknar honom!
Jag älskar dig, lilla pappa...

Inga kommentarer: