torsdag 19 juli 2012

Tröööööööött

Fy faan, vad trött jag är! Det svider i ögonen och jag vill inget hellre än att få krypa ner under täcket igen... Till råga på allt så har Noel sovit skitdåligt inatt, så jag bara fasar för hur den här dagen kommer att bli :-(
Det är ju inte mänskligt att gå upp så här tidigt!

I eftermiddag kommer i alla fall min farmor och farbror hit på besök, och det ska bli jättetrevligt - det var ett tag sedan vi sågs...
Och ikväll blir det väl "operation packning" som gäller! Det ska bli så himla mysigt att åka till Danmark - synd att man inte vägde typ 15 kg mindre bara, med tanke på att vistelsen därnere mestadels kommer att spenderas i baddräkt... Men man har ju bara sig själv att skylla!

Nu måste jag försöka att fixa iordning mig och maskera mina röda ögon; vi hörs lite senare...

Inga kommentarer: