tisdag 17 juli 2012

Grattis på födelsedagen, mamma!

Eftersom vi är på väg ut till Torsö så kunde jag inte följa med till minneslunden idag, men brorsan skickade den här fina bilden och lovade att hälsa ifrån mig... Jag kanske åker upp till Birgittalunden ikväll istället och tänder ett ljus!

Tänk, idag skulle mamma ha fyllt 58 år! Och hon skulle säkert ha bjudit hem oss på lite hembakt fika och en god tårta ;-)
Istället får vi åka ut till en minneslund och sörja, men även tänka på alla vackra stunder vi ändå fick tillsammans...

Igår kollade jag på Criminal minds och bröt ihop fullständigt på slutet när David Rossi kramade om sin ex-hustru medan hon somnade in och senare gick och besökte hennes grav :-(
Jag klarar verkligen inte av att se sånt på tv längre! Och jag som ÄLSKAR Grey's anatomy - jag har inte sett ett avsnitt på flera säsonger (eller jo, jag råkade kolla på ett för ett tag sedan, men jag klarade inte av det utan grät floder)...

Hur som helst, GRATTIS på födelsedagen mamma! Jag tänker på dig och saknar dig så otroligt mycket! Jag hoppas att du ser oss där uppifrån och är stolt över oss barn och våra familjer!
En vacker dag så ses vi igen, även om det förhoppningsvis dröjer ett tag ;-)

Inga kommentarer: