onsdag 25 juli 2012

Kvällsmat

Oh my God, vilken god middag vi åt nu ikväll; vi hittade en restaurang på en sidogata nära hotellet som hette Tusen & 2, och de hade 30 olika hamburgermenyer - ett mekka för mina hamburgerälskande bröder!
Jag tog en Americana med cheddarost, knaperstekt bacon och majonäs samt potatisklyftor och vitlöksdip, och den var ljuvligt god = 100 kronor ;-)

Men som ni förstår så har all skräpmat och allt godis jag har ätit satt sig på kroppen - jag har nog gått upp 5 kg den senaste veckan :-(
MEN jag tänker inte bry mig om det just nu när vi är på resande fot... Jag tar tag i det när vi kommer hem och då är det faan på riktigt! Jag vill också kunna gå på stranden i bikini/baddräkt utan att skämmas...

Nu ska jag försöka att sova, men vi får väl se hur det går; vi bor på gågatan mitt i stan och det är live-uppträdande på krogen precis utanför fönstret...

Imorgon är det dags för nya äventyr - efter frukosten så drar vi iväg till Ystad!
Där ska vi besöka djurparken med tillhörande pool-område ;-)

Inga kommentarer: