torsdag 12 juli 2012

Sovmorgon... Eh, neeeeej!!!

Jag trodde ju lite fåfängt att jag skulle få sovmorgon idag... Men Noel vaknade kl 06.20 och började dagen med att fylla hela blöjan med bajs, så vi var ju tvungna att gå upp direkt!

Nu har vi hur som helst duschat och ätit frukost, och snart är det väl dags att lägga sig och vila lite innan vi ska gå iväg till dagis. Det är så dumt att börja jobba klockan halv ett, för det krockar både med lunchen och Noels sovtid...

Imorse upptäckte jag att mitt LCHF-bröd var slut, så jag fick tina ett "hamburgerbröd" istället - Noel fick smaka och älskade det, så jag fick värma ett åt honom också ;-)
Det är inte illa - Skogaholmslimpan är utmanövrerad av bröd à la LCHF...

Imorgon kommer M:s bror, flickvän och deras son hit från Stockholm, och ska stanna här i en vecka - det ska bli så himla kul!
Så i eftermiddag måste vi röja lite här hemma, handla hem frukost och annat samt fixa sovplatser åt alla...
Åh, vad det ska bli mysigt! Och Alva längtar verkligen efter att få träffa sin kusin; vi har ju inte sett lilla Leo sedan har var typ några veckor gammal bara!

Vi får väl se hur det går med dietandet den här veckan - jag ska göra mitt bästa ;-)
Hittills har det ju gått bra; igår stannade vågen på 72,8 kg så det går ju nedåt i alla fall!

Inga kommentarer: