torsdag 19 juli 2012

Kladdkaka

Förut fick vi besök av min farmor och farbror samt brorsans tjej och deras son, och då passade jag på att bjuda på kladdkaka, vispad grädde och jordgubbar... Som ni förstår av mina matbilder så har jag ju inte direkt gått ner i vikt den senaste veckan ;-)

Nu har alla gäster åkt hem; Alva leker med granntjejen, Noel duschar och jag håller på och tvättar och sorterar tvätt...
Jag har inte packat ner en enda grej än, men nu har vi rena kläder, lakan och handdukar att ta med oss i alla fall! Och imorgon tänkte jag köpa med mig allt som vi ska ha med oss efter jobbet, och packa på kvällen...
Det blir lite tajt om tid alltså, men jobbar man samtidigt så är det ju inte så mycket att göra nåt åt... Och samtidigt så tillåter inte mitt kontrollbehov att jag överlåter packningen till M ;-)

Däremot så blev jag superglad när jag kom hem från jobbet förut, för då hade M plockat undan alla leksaker, städat hela huset, diskat, plockat in diskmaskinen och förberett kaffet!

Inga kommentarer: