fredag 20 augusti 2010

Vecka 14


Imorgon går jag in i vecka 14, och nu ser bebisen ut ungefär så här... Bilden är från Lennart Nilssons bok "Ett barn blir till", och det är så fascinerande att se de här fotografierna!
Nu har mitt illamående och den värsta tröttheten gått över, och det känns verkligen befriande!
Tidigare idag när jag lämnade Alva på dagis så sken solen och jag kände mig riktigt glad för första gången på VÄLDIGT länge... Jag har varit så himla trött och nedstämd tidigare!

Nu börjar det verkligen synas tydligt på magen också, och jag hoppas att mina mammabyxor som jag ska ha på jobbet kommer på måndag - hela veckan har jag gått runt med ett gummiband i midjan och ett döljande skärp utanpå...
Hmm, Alvas dagisfröken frågade t o m om jag väntade tvillingar (!)

Nej, nu är det dags att natta Alva, och imorgon är det cirkus som hägrar för våran del; det ska verkligen bli jättemysigt!

Inga kommentarer: