tisdag 10 augusti 2010

McDonaldsglass på Ålleberg

Imorse vaknade jag kl 9.00 av århundradets migränanfall, och efter
att ha tryckt i mig 2 Alvedon gick jag och la mig igen... Vid 11-tiden
tvingade jag upp mig själv och åt lite frukost, och sen satte jag mig
i badkaret, släckte i taket och duschade i skållhett vatten i typ 40
minuter. Sen gick jag och la mig igen, och gick inte upp förrän
klockan tre!!!
M lagade lite mat (stekt potatis och sojakorv), och efter maten kände
jag mig hyfsat okej...
Vilken jävla dag!!!

Vid 17-tiden kröp jag på väggarna här hemma, så vi drog iväg på
en liten bilutflykt; via Ugglum, Vilske-Kleva och vidare upp på
Ålleberg i Falköping.
Som ni ser på bilden så köpte vi med oss varsin glass, och sen så
satt vi där vid en grusväg och njöt av solen och utsikten...

Nu har vi precis kommit hem, och medan jag ligger här i sängen och
bloggar så sitter M och Alva vid köksbordet och ritar.

Inga kommentarer: