måndag 9 augusti 2010

Jag är beroende!!!

Förlåt att jag inte har skrivit här på ett tag, men jag har suttit
försjunken med iPhonen framför nyllet och spelat Angry Birds varje
ledig minut jag har haft... Det är så sjukt kul!!!

Mindre kul var att jag fick en akut sorg och saknad efter mamma
förut...
Vi satt vid köksbordet och åt kvällsmat, och så fick jag plötsligt
upp en bild i huvudet av hur mamma föll ihop på köksgolvet... Jag
tänkte på hur rädd hon måste ha blivit, och hur hemsk hela
upplevelsen måste ha varit för "farsan" och lillebror som var hemma
när det hände...
Nej, jag orkar inte ens skriva om det, för det bränner fortfarande
bakom ögonlocken och jag känner verkligen hur bräcklig jag är
ikväll...
Precis när jag trodde att det värsta var över öppnade jag en
kökslåda och fick syn på en rulle plastfolie från Ullared, och då
satte det igång igen :-(
Jag fick helt enkelt ringa "farsan" och prata av mig lite; det är bara
av honom och mina bröder jag kan få 100%-ig förståelse av...känns
det som i alla fall (även om M såklart är jättegullig och ställer
upp och försöker trösta mig när jag är ledsen).

Nu är jag helt tom och har SJÄLVKLART en begynnande huvudvärk - det
får jag alltid när jag har gråtit! Det ska bli skönt att gå och
lägga sig...

Jag fick förresten svar på min ständiga trötthet idag; ett blodprov
visade att mitt hb-värde ligger på 107 (ett normalt värde ska ligga
på mellan 117-153). Nu blir det till att köpa järntabletter imorgon
- välkommen förstoppning ;-)

1 kommentar:

Regnbågsmammorna sa...

Alla mina tankar till dig!!! Kram