onsdag 25 augusti 2010

Helt ställd...

...blev jag på jobbet idag;
precis innan jag gick på min semester var det 2 killar inne i butiken
och snattade Gainomax för hundratals kronor, och idag kom de fram till
mig när jag stod i Förbutiken och sa att de ville betala tillbaka...
(!)
Shit, jag fick ringa på våran säkerhetsansvarige, och sen vet jag
inte vad som hände...

På tal om nåt helt annat så har jag gjort dagens goda gärning idag
- gett min gamla mobiltelefon till "farsan"; han har nämligen tvättat
sin i tvättmaskinen ;-)

Och på tal om ytterligare något annat så blir jag och M barnlediga
på fredag kväll!!! Brorsan ringde förut och frågade om han och hans
tjej kunde hämta Alva på dagis på fredag, ta med henne på
Matfestivalen och sen sova över där...och det gick ju givetvis hur
bra som helst ;-)

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken trevlig familj vi har,man får både ge och ta:-)

Tack så mycket håller på å blåser liv i den gamla nu får se hur det går...

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Lyxigt med folk som själva erbjuder sig att barnvakta!