söndag 1 augusti 2010

Bröllop på nyårsafton!

Jaha, då kanske det blir så att man firar nyår uppe i Norrland...
Det skulle SJÄLVKLART vara superroligt att åka upp och få vara med
på Karins bröllop, men jag får nog kolla vad det kostar och ta reda
på hur jag jobbar först...

Imorgon åker vi hur som helst till Stockholm, och det ska bli
jättekul! Vi blir nog borta i några dagar, och ska bo hos M:s bror
och hans tjej i Solna. Det enda vi har inbokat är Skansen och
Junibacken, och sen blir det väl lite småutflykter och shopping...
Mysigt! När vi kommer hem har vi 1 semestervecka kvar, och då har vi
pratat lite löst om Liseberg/Universeum i Göteborg eller Buspalatset/
Gustaviksbadet i Örebro.

Igår åkte vi med "farsan" ut till Torsö, och det var ju verkligen
jättefint där! Först var vi på en badplats som hette Hattarevik,
men efter att ha blivit attackerade av getingar åkte vi vidare till en
annan badplats; Sandvik. Otroligt vackert!!!
Efter det bjöd "farsan" på lunch; wienerschnitzel med stekt potatis
och kantarellsås, på Elins Esplanad. Gott!
På kvällen kollade jag och M på film - "Vägen" - med Viggo
Mortensen, och den var ju hur sorglig, vemodig och deprimerande som
helst...

Tidigare idag drog jag, M och Alva iväg till Lidköping en sväng, och
nu ikväll har jag varit ute på en 1-timmaspromenad med Camilla.
Skönt!

Nu ska jag skumma igenom både Aftonbladets och Expressens
söndagsbilagor, och sen släcker jag lampan...
Godnatt!

Inga kommentarer: