söndag 18 januari 2009

Tråkiga söndag!

Sitter här vid köksbordet och känner mig fruktansvärt uttråkad, trots att dagen knappt har börjat än... Funderar på att ta med mig Alva och åka och hälsa på pappa i Mariestad lite senare, men jag vet inte om motivationen finns... Tänkte i så fall ta med mig M också, men han undrade om han kunde åka till sin polare och kolla på fight istället, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra... 
Jag känner för att hitta på saker, samtidigt som jag känner för att bara lägga mig på soffan och inte göra någonting. Beslutsångest...
Måste i alla fall till våran lägenhet och vattna blommorna sen. Jag vet inte om jag har berättat det, men de stamrenoverar våran lägenhet nu, så sedan en vecka tillbaka bor vi nere hos mammas man i deras radhus. Det är skönt att vi alla är samlade nu i denna svåra stund, för alla vet vad den andra går igenom och man har alltid någon att prata med. Fasar lite inför flytten till vårt hus i mars, för det kommer ju att bli fruktansvärt ensamt! Usch, vad allt känns jobbigt just nu!

Inga kommentarer: