tisdag 27 januari 2009

God morgon!


Passar på att mobilblogga lite grann medan jag är på väg till sjukhuset. Ska ju till kuratorn idag... Tänkte ta bussen först, men sen insåg jag att en promenad nog skulle göra susen. Med Rolling stones på högsta volym i Ipoden kan det aldrig bli fel... Men jag är faktiskt lite nervös inför mötet - vet liksom inte riktigt vad man ska förvänta sig av något sånt här... Alva är hemma med brorsan under tiden; det är så skönt att ha folk omkring sig som man vet ställer upp! TACK ALLIHOPA - NI VET VILKA NI ÄR!!! Och TACK alla ni som stöttar mig på bloggen också! Ett särskilt tack till en alldeles speciell förskollärare också (OBS: inte dagisfröken eller barnskötare!) ;-) Och slutligen en liten hälsning till Sanna, som uppenbarade sig för mig vid precis rätt tillfälle i livet - förhoppningsvis kan vi stötta och trösta varandra i våra framtida liv utan våra älskade och underbara mammor... Nu är jag framme, så vi hörs senare! Ta hand om er där ute, allihopa!

1 kommentar:

Helen sa...

gulle dig... hihi..
sitter å funderar hur det har gått för dig idag.. du finns i mina tankar gumman... förstår att det är jobbigt men det måste vara skönt att få prata av sig.. hoppas det hjälpte lite... kram kram kram kram. å en bamse kram