måndag 19 januari 2009

Nu har prästen varit här...

Prästen kom hit vid 18-tiden och nu har vi gått igenom vilka låtar och psalmer vi ska ha med på begravningen på fredag... usch, vad det var jobbigt! Begravningen kommer säkert att bli jättefin och personlig och så, men fy faan vad jag INTE vill genomlida den dagen... Jag har laddat upp med lugnande tabletter, för jag klarar nog inte av det annars. Samtidigt har jag aldrig ätit någon sådan medicin förut, så jag är lite rädd för hur man reagerar på den...

På tal om något helt annat så känner jag mig helt mörbultad! Jag halkade omkull på en isfläck på väg till jobbet i förmiddags, och landade på axeln. Och skrapade upp knät så det började blöda och blev världens bula... Nu har jag jätteont i axeln och det strålar ut i hela armen, så jag ska ta en infektionsdämpande värktablett innan jag går och lägger mig. Det känns ungefär som världens träningsvärk i armen... Stackars mig!

1 kommentar:

Helen sa...

hoppas allt gick bra idag. har tänkt på dig... hoppas knät känns bättre.. kramar om i massor..