torsdag 9 augusti 2018

Simning


Glömde ju berätta att jag simmade 2 x 500 m på Billingebadet i går också...

Hade vägdag i dag och låg tack och lov kvar på 61,5 kg trots två dagars frossande i skräpmat och lösgodis den här veckan, samt att jag låg på -76 SP (!)
I dag har jag käkat pizza igen, i morgon väntar hotellfrukost och lunch på stan och på söndag blir det doptårta - vågen kommer nog inte att vara lika snäll mot mig nästa vecka...

Men skit samma - jag har semester! Och jag gör dessutom hälsosamma val de dagar jag inte väljer att "unna mig"... Ibland är det skönt att kunna släppa på kontrollen och bara vara! Så länge man inte spårar ur helt och dessutom hittar tillbaka till rutinerna hyfsat snabbt så är det ingen fara på taket...

Nu ska jag sova - godnatt allihopa ;-)

Inga kommentarer: