onsdag 29 augusti 2018

Nätdejting - inget för mig!


Skaffade Tinder i fyllan och villan i lördags - raderade kontot i dag...

Nätdejting känns alldeles för krystat för min del! Att sitta och prata med och ge komplimanger till någon man aldrig har träffat... Och man vet ju inte ens om det är personen på bilden som man pratar med! Och tänk om det flyter på jättebra och man pratar och lär känna varandra, och så finns det ändå ingen kemi när man väl träffas - snacka om wasted time (om man nu inte är ute efter en chatkompis då)...

Nej, jag tror mer på en känsla vid första ögonkastet!
Alltså, inte "kärlek" vid första ögonkastet utan mer att man känner ett pirr, märker att den andre är på samma nivå och tar det vidare därifrån. Att man har sett varandra och känt nåt som man kan bygga vidare på.

Jag är alldeles för feg för nätdejting också!
Även om man pratar med någon som verkar trevlig skulle jag aldrig våga träffa personen IRL sen...
Det kanske är värsta psykopaten!!!

Nej, jag kryper in i min singelkokong igen och tycker lite synd om mig själv! Och håller tummarna för att min singeltillvaro inte varar för resten av livet...

Inga kommentarer: