måndag 23 april 2018

VAB


I dag ringde de från fritids strax efter klockan halv två och sa att Noel mådde illa och hade huvudvärk. Jag åkte och hämtade honom direkt, men det visade sig inte vara något allvarligt - lite tjafs vid uteleken på lunchrasten med lite oro och spänningar som följd (misstänker jag)...

Lagom tills Alva kom hem från skolan fixade jag i alla fall lite korvstroganoff och pasta till barnen, och efter det mötte vi upp lillebror och hans dotter på Elins Esplanad. Jag köpte ett par vita jeans från Gina Tricot!
Primadonnan i sällskapet slängde sig på golvet när hon inte fick som hon ville ;-)

Efter det åkte vi till Intersport och fixade röda fotbollsstrumpor inför Noels fotbollsträning i morgon - spelar man för AIK måste man ju ha röda attiraljer...

Men nu är det dags att sova - jag är suuupertrött!!!

Inga kommentarer: