tisdag 17 april 2018

Biggest loser


Nu i kväll har jag sträckkollat på de tre första avsnitten av Biggest loser - säga vad man vill om programidén och deltagarna, men JAG tycker att det är ett bra och inspirerande program! Jag är inte helt övertygad om metoden att svälta sig själv och träna dygnet runt, och visst finns det mycket jag skulle vilja ändra på, bl a att man kan lägga på straffvikter på andra deltagare, men jag blir ändå jäkligt motiverad när jag ser hur de kämpar...

I kväll går jag och lägger mig själv för första gången på vääääldigt länge! Jag och M har ju delat upp barnen mellan oss och haft respektive barn varannan vecka under en testperiod (efter deras egna önskemål), men nu ville de bo ihop igen så den här veckan börjar de med att vara tillsammans hos M. Och ja, självklart har jag gråtit en liten skvätt och känt mig ensam... Men det kom faktiskt några glädjetårar rörande nåt helt annat också - berättar mer om det en annan dag!

Inga kommentarer: