lördag 17 mars 2018

Huvudvärk/migrän :-(


Usch, jag vaknade med huvudvärk i morse! Ville avvakta med värktablett för att se om det gick över av sig självt och kände mig liiite bättre efter en kopp kaffe, men på badhuset kände jag att det var dags för en tablett ändå. Tyckte inte att jag hade migrän så jag nöjde mig med en Pronaxen, men det gick inte över utan blev nästan värre, plus att jag började må illa!

Åkte förbi Prego så att Noel fick en kycklingrulle till lunch (orkade inte ställa mig och laga mat) och sen åkte vi hem, jag tog två Treo och lade mig på soffan. Noel blev dock uttråkad efter typ två sekunder och höll på att tjata hål i huvudet på mig, så jag fick ringa till M som kom och hämtade honom... Nu har jag sovit i två timmar och det mesta av huvudvärken är borta...

Mindre trevlig lördag :-(

Inga kommentarer: