torsdag 15 mars 2018

-1,1 kg den här veckan ;-)


Vägde in mig på 76,7 kg den 22 september och har således kämpat med vikten i 25 veckor nu, med en genomsnittlig viktnedgång på 0,46 kg/vecka...

Det går inte fort, men det går framåt!

Jag har haft tre vägdagar med + på vågen, fyra där jag har stått still och resten minus - jag är faktiskt supernöjd!

Visst, jag hade kunnat gå ner det dubbla på samma tid om jag hade späkt mig och tränat mer, men det var aldrig mitt mål. Nu när det får ta sin lilla tid så hänger knoppen med också, och jag kan ta till mig tänket som får mig att göra bättre val. Jag har ju till och med börjat gå på gym!

Jag har valt att ha några fuskdagar här och där och ätit både skräpmat, godis och chips ibland, men det är ju så livet ser ut...

Nu ska jag kämpa vidare mot mitt nästa delmål som är att komma under 60 kg, och sen får vi se vad som händer!!!

Inga kommentarer: