söndag 4 mars 2018

En riktig skitdag


I dag har jag varit på fruktansvärt dåligt humör och det känns som att hela den här dagen har varit skit... Det började redan i morse med att Noel var på dåligt humör när han vaknade och började tjafsa direkt om att han inte ville följa med till Ikea som vi hade bestämt! Sen fortsatte det med tjat i bilen, tjat på Ikea, tjat när vi kom hem och tjat resten av kvällen... Utöver det blev man ju sönderstressad av att ha med lillebrors 1-åriga dotter som vägrade att sitta i vagnen och dessutom var dunderförkyld och gnällig...

När vi väl kom hem drog jag igång med både disk, tvätt och städ och blev på ännu sämre humör för att jag "tvingades" göra så tråkiga saker. Sen skulle jag försöka byta glödlampa i taklampan på toaletten, men lyckades inte få bort det där jäkla "locket"... Och Noels innebandymål får jag inte ihop för jag fattar inte hur man trär på nätet...

Dessutom har jag överskridit mina points både fredag, lördag och söndag :-(

Det enda som fick mig på lite bättre humör var gym-passet med brorsan. En timmas träning = 30 minuter på crosstrainern och 30 min powerwalk = 900 brända kalorier!!!

Inga kommentarer: