söndag 15 oktober 2017

Mysig helg


Efter flera timmars strosande på Ikea och A6 köpte vi med oss en Berry Booster juice från Naked juice bar som vi delade på i bilen - den var supergod! Enligt VV-appen skulle en hel sådan kosta 13 SP, men jag har faktiskt valt att inte registrera den... Juicen innehåller färskpressad apelsin, blåbär, jordgubbar och mango - ingenting mer!
Jag vet att juice egentligen kostar SP för att man använder mer frukt och bär när man gör juice av dem än om man bara hade ätit dem som de är, men eftersom inga av ingredienserna kostar SP i vanliga fall så tycker inte jag att det ska göra någon skillnad beroende på hur man äter/dricker dem... Och även om jag hade valt att registrera juicen i appen så har jag VB kvar efter helgen - tummen upp för det!

Nu är det dags att sova!
Jag och Alva har haft en supermysig helg, och vi båda längtar tillbaka till hotellet ;-)
Vi kan varmt rekommendera Best Western Plus John Bauer Hotel i Jönköping - vi har faktiskt INGENTING att anmärka på!!! Supertrevlig personal (speciellt killen som uppgraderade vårt rum utan att vi ens behövde be om det), toppenläge mitt i centrum, tysta rum, mörkläggningspersienner, supersköna sängar, lyxigt badrum, rent och fräscht, vattenkokare och tepåsar (och varsin gratis Loka) på rummet, mysig inredning (både i rummet och i foajén) och en jättegod frukostbuffé som fylldes på och hölls fräsch hela tiden.
Och ett bra pris - bokade ett sista-minuten-erbjudande på www.hotelspecials.se för bara 825 kronor! Hotellet erbjöd även garage, men vi hade redan parkerat i ett närliggande parkeringshus för 100:-/dygn...

Vi åker GÄRNA tillbaka ;-)

Inga kommentarer: