söndag 1 oktober 2017

Dagens inköp


Det är ju livsfarligt att släppa iväg mig till stan - gick dit med ambitionen att "bara titta" och kom hem med nästan 2000:- mindre på kontot...

Först gick jag in på H&M och kunde inte bestämma mig för vilken ögonskuggspalett som var snyggast, så jag köpte båda två (139:-/st). Sen när jag kom fram till kassan så hade de ett erbjudande om 20 % rabatt om man köpte tre produkter, så då köpte jag ett puder också (159:-).
Sen gick jag in på KappAhl och kom ut med tre par byxor till Noel (köp 3, betala för 2).
Efter det tog vi en runda på Flying Tiger, och där hittade jag en söt liten porslinsskål för 20:-. Och sen köpte vi varsin dricka på Sött & Salt (och en liten godisbil till Noel).

På vägen hem slank jag in på Euro-Sko typ fyra minuter innan de stängde och impulsköpte ett par Ecco-kängor (Goretex). De kostade 1399:- till ordinarie pris, men på grund av shoppinghelgen fick man 200:- rabatt vid köp över 1000:-... ;-)

Inga kommentarer: