fredag 6 oktober 2017

Min eftermiddag/kväll


Vi hade tid på vårdcentralen kl 15 för att ta bort Noels stygn, och valde att ta en skön promenad dit. Väl på plats blev Noel hysteriskt rädd och vägrade låta sköterskan ens nudda benet... Vi fick smeta på Emla-salva på såren och gå ut och gå i ca en timma innan det verkade. Under tiden ringde jag M, så han åkte tidigare från jobbet och mötte upp på vårdcentralen.
Efter många om och men lyckades sköterskan få bort stygnen, och vi kunde åka hem!

Mötte upp Alva i dörren och vi åkte iväg till Ica Kvantum för att köpa nåt att äta samt fredagsmys. Tanken var tacos, men varken jag eller M orkade steka och hacka, så vi bestämde oss för att äta det i morgon istället! Så det fick bli en ägg- och kaviarmacka för min del, och just nu ligger jag i badet ;-)

I kväll blir det Idol och fredagsmys i form av ostbågar med sourcream-smak!

Inga kommentarer: