söndag 24 juli 2016

Hoppsan, ingen uppdatering på hela dagen...

I dag tog vi det lugnt på förmiddagen, och efter lunch åkte vi iväg till Tibro skatepark så att Noel skulle få åka lite kickbike och mini-BMX (jag och Alva sprang runt och letade Pokémons under tiden ;-)

Efter ett tag blev vi jättehungriga och bestämde oss för att äta på Tibro Bar & Grill - har ni ätit där någon gång?
De är kända för sina extremt stora pizzor (en "vanlig" pizza där är ungefär lika stor som en familjepizza) och när jag fick in min kebabrulle höll jag på att dö - den var hur stor som helst och vägde typ 1/2 kilo!!!

Efter maten åkte vi vidare till Örlen-badet där jag och ungarna plaskade runt en stund, och sen åkte vi hem.

Vid 19-tiden åkte jag och Alva in till stan för att leta efter lite Pokémons, och vi kom inte hem förrän efter klockan tio...

Nu sover alla sedan några timmar tillbaka - jag är den enda som är vaken (note to myself: drick inte kaffe efter kl 19 på kvällen)!

Inga kommentarer: