onsdag 6 juli 2016

Godmorgon

Har precis ätit en sen frukost (5 SP) och snart är det dags för mig och Noel att rulla bort mot Karlsborg och deras pumptrack-bana. Kickbike-åkning och picknick står på schemat i dag ;-)

I kväll ska M åka till Göteborg med sina jobbarkompisar, och jag ska kolla på fotboll: Wales-Portugal. Jag har ju hållit på Portugal fram tills nu, men nu känner jag mig osäker... Det skulle ju vara så himla roligt om Wales vann, och jag tror faktiskt inte att det är helt omöjligt.

Ställde mig på vågen i morse också, och ser med tillförsikt fram emot vägningen i morgon. Det har gått jättebra med maten i två dagar nu, och det känns som att jag har hittat tillbaka till VV-tänket! Hoppas att vikten håller i sig tills i morgon bara; min knäppa kropp har ju en förmåga att kunna lägga på sig typ ett kilo från en dag till en annan...

Nåja, hoppas att ni får en bra dag allihopa!

Inga kommentarer: