lördag 28 maj 2016

Sååå typiskt

Jag är ett stort fan av egentid!

I dag är M ute på krogen med några kompisar, och jag hade planerat kvällen minutiöst för mig och ungarna: åka och hyra en film på Sigges, kolla på Gladiatorerna och sen EGENTID...

Jag lyckades hålla mig vaken hela filmen (vi satte på den redan kl 18), somnade under Gladiatorerna och somnade medan jag nattade ungarna!
Nu ligger jag här i soffan med ögon som svider av trötthet; jag vill INTE sova! Men å andra sidan är jag för trött för att läsa en bok (som var planen) eller kolla på tv:n, så jag får nog kasta in handduken snart!

I morgon är en ny dag, och det är skönt - det sket sig med VV i dag igen :-(
Jag skötte mig jättebra på jobbet med en fralla till frukost och pasta/lax till lunch, men sen blev jag dödligt hungrig OCH godissugen så det blev både en hamburgare och smågodis... Jag blir så trött på mig själv! Men det var samma sak när jag jobbade på Ica Maxi - varje gång jag började jobba tidigt spårade jag ur med kosten på eftermiddagen. Jag tror att det beror på att man är så jäkla trött! Att jobba mellan kl 7-16 på frukten med alla tunga lyft och att inte få sitta ner på hela dagen tar kål på en! Det värker i ryggen efter den här dagen! Jag känner verkligen en hatkärlek till just Frukt- och gröntavdelningen...

Inga kommentarer: