fredag 13 maj 2016

Så jäkla skönt...

Det går bra nu :-)

När jag började på Viktväktarna så vägde jag in mig på 72,8 kg. Efter en vecka hade jag gått ner till 70,7 kg = -2,1 kg.
Sen åkte jag till Spanien och när jag kom hem därifrån hade jag gått upp till 73,3 kg = +2,6 kg.
Efter en vecka hemma med skärpt kost gick jag ner till 72,2 kg = -1,1 kg, och i dag visade vågen på ytterligare viktminskning med -0,9 kg... Som säkert till stor del beror på att jag har kommit igång med mina promenader!

Jag har ju alltid hållit på och tragglat med ENBART kosten och typ alla runt omkring har tjatat på mig om att jag MÅSTE börja röra på mig mer, men jag har typ vägrat! Men nu ser jag ju verkligen med egna ögon vad mycket snabbare det går när man tränar samtidigt...

Hur som helst så är jag jättenöjd, och nu längtar jag nästan till min vägdag på tisdag för att se hur mycket jag har gått ner ytterligare tills dess!

Nu måste jag däremot ta mig i kragen och sätta igång med min hemtenta i kvalitetsutveckling...

På återseende ;-)

Inga kommentarer: