torsdag 26 maj 2016

Det här är jag!!!

Kände redan i förmiddags att den här dagen skulle gå åt hel...e då jag fortfarande var vrålhungrig när matlådan var uppäten. Och det höll i sig - när jag kom hem från skolan käkade jag upp de tre rader med choklad som var kvar efter bilbingon i går, och när M kom hem efter jobbet bad jag honom att köpa med sig kinamat: friterad kyckling, ris och currysås...

Nu ligger jag här i badet med ångest, men känner mig samtidigt riktigt tillfredsställd - jag är mätt och det var verkligen supergott!

Tröstar mig med att jag faktiskt gympade i nästan 1 timme i förrgår och att jag powerwalkade till skolan i dag. I morgon och på lördag jobbar jag hela dagarna, och på jobbet har jag inga problem att hålla mig till schemat!
Planerna inför söndag gick dock i stöpet då jag tänkte att man skulle kunna unna sig lite god mat när det är Mors dag... Fast det kan man ju å andra sidan faktiskt göra ändå - det är ju det som är hela tjusningen med Viktväktarna ;-)

Somnar inte som en viktväktare i kväll, men vaknar definitivt upp som en i morgon bitti!


Uppdatering:
Käkade lite mikropopcorn förut också, men är ändå nöjd över att jag inte gick helt bananas och tömde både skafferi och kylskåp efteråt ;-)

Inga kommentarer: