fredag 27 maj 2016

Missnöjd

Jag älskar Niveas hudvårdsprodukter!

Har använt deras Q-10 dagkräm samt wash gel i flera år, men i går bestämde jag mig för att testa en ny rengöringskräm som hade kommit ut. Kostade bara 43:95 och verkade bra; tog bort make up och återfuktade huden.

Följde instruktionerna, smorde in krämen i fuktigt ansikte och sköljde av. Kändes dock som att en fet hinna var kvar över ansiktet efteråt och jag kände mig inte ren! Tog lite ansiktsvatten på en pad och torkade av ansiktet - kolla hur den såg ut efteråt!!!

Mailade kundtjänst direkt på kvällen och framförde mina (inte alltför positiva) synpunkter, och fick till svar att de kommer att kompensera mig med värdecheckar.

Tack, Nivea!

Nu kan jag köpa gelen igen, och jag kommer aldrig att byta ut den ;-)

Inga kommentarer: