tisdag 24 maj 2016

Kvällssnacks

Gissa vad jag har ätit i kväll?
Körsbär :-)

Och kollat på Biggest loser - jag älskar det programmet! Men jag skulle vilja se lite mer vad och hur de äter, och även se lite mer av det som de tycker är jobbigt. Nu får man se vissa korta klipp där de är omotiverade till träningen, men det finns ju sååå mycket mer att visa upp!
Om jag hade vägt över 100 kg hade jag sökt till programmet direkt... Skulle egentligen vilja söka nu också, men har nog lite för lite övervikt ;-)

Nu ska jag gå och lägga mig. Har huvudvärk efter träningen, och hoppas verkligen att den är borta i morgon när jag vaknar - först väntar grupparbete i skolan mellan kl 8-11.30 och sen jobbar jag på Ica Kvantum kl 12-17. På kvällen blir det antingen besök av brorsan eller bilbingo i Timmersdala!

Inga kommentarer: