onsdag 15 juli 2015

Nystart

Idag var det dags för en nystart igen; jag har satt som mål att inte gå över 70 kg-strecket, så det var precis i rättan tid (förhoppningsvis har de två överstigande hektona försvunnit redan imorgon)...

Och det har gått bra pointsmässigt idag, även om jag har ätit "fel" - jag inledde dagen bra med 1 dl mellanfil och jordgubbar samt en knäckemacka med skinka, men eftersom jag bara hade 15 minuters rast på jobbet så fick jag inte i mig någon lunch utan åt bara 1 banan och 1 äpple...

När jag kom hem vid 16.30-tiden tände vi grillen, och medan jag väntade på maten så åt jag 1 banan och 1 nektarin.
Och sedan åt jag dagens resterande 22 pp vid ett och samma tillfälle (mindre bra): 1/2 skiva fläskkarré, en bit halloumiost, 2 färska minichorizo, en klick potatissallad, grillad vitlök och paprika samt en grönsallad.
Och till efterrätt blev det färska jordgubbar och lite frozen yoghurt ;-)

Jag stannar på 26 pp och känner mig riktigt nöjd med det!!!

Inga kommentarer: