måndag 27 juli 2015

Igenkänning

Strökollade på ett gammalt avsnitt av "Realitystjärnorna på godset" förut, och då sa Färjan-Håkan nåt som etsade sig fast i minnet... De pratade om att han alltid verkar ha en fasad utåt där han är glad och underhållande, och då sa han att det var just en fasad: "Jag har inte skrattat på riktigt, med magen, sedan pappa dog. Det var nåt som hände med mig, nåt som försvann liksom"... Och så sa han att han egentligen borde vara gladare än han är, för han driver ju en egen bar i Thailand och har gott om vänner osv...

Och precis så känner jag också!

Det var verkligen något inom mig som dog med mamma... Och jag kommer nog aldrig att bli mig själv helt igen :-(
Och jag borde också vara gladare än jag är och måste verkligen bli bättre på att ta hand om mina vänner och mina nära och kära...

Nåja, det blir nog bra till slut ;-)

Inga kommentarer: