lördag 25 juli 2015

Målbild

Alltså, jag MÅSTE skärpa till mig; den senaste månaden har varit katastrofal sett ur ett viktminskningsperspektiv! Det känns som att jag håller på att äta ihjäl mig, typ... Jag vet inte hur mycket jag har gått upp i vikt, men jag är nog inte långt ifrån de tio kilon jag har kämpat bort sedan i oktober :-(

Tänker hela tiden att jag ska börja "imorgon", och så skiter det sig redan samma dag...
Helt otroligt!

Varför ska det vara så JÄVLA svårt!?!

Imorgon MÅSTE jag gå tillbaka till pp-räkning igen - jag HATAR det jag ser när jag tittar mig i spegeln... Har börjat gå i bylsiga kläder igen, och självförtroendet är nere på noll!

Misstänker att mycket beror på osäkerheten i mitt liv just nu; jag är en kontrollmänniska ut i fingerspetsarna, och just nu vet jag ingenting om någonting typ... Jag har livet utstakat fram till söndag v 32, och sen är det helt svart...
Jag VET att jag borde se livet som ett oskrivet blad som jag kan fylla med vad som helst, men jag mår bara dåligt av att inte veta vad som kommer att hända... :-(

Nu ska jag läsa lite i min nya bok "Addicted" och hoppas att den ger mig massa inspiration som hjälper mig på vägen!

Inga kommentarer: