torsdag 18 juni 2015

Och vet ni vad?!?

Den där intervjun jag pratade om igår... De ringde idag och ville att jag skulle börja jobba där!!!
Visserligen bara på timmar och inringning, men jag är så himla glad ;-)

Nu har jag schemalagda timmar fram till vecka 32 på Kvantum, och därefter börjar det nya jobbets högsäsong... Jag ska börja jobba på Arenan - dels i receptionen och dels som spa-värdinna ;-)

Jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna kombinera timmar från båda ställena i höst! Eller ja, allra helst vill jag ju ha en anställning såklart, men i det här läget får man ju vara tacksam för det man får... Och jag känner mig så himla lyckligt lottad; all personal jag har mött på båda ställena verkar helt underbar och jag blir glad ända in i själen av att tänka på hur kul det här kommer att bli!

Självklart gick jag runt och lipade på jobbet idag, men trots allt så ser jag med spänning fram emot vad framtiden har att erbjuda...

Inga kommentarer: