lördag 20 juni 2015

Aqua Vitalis

Tidigare idag överraskade jag Markus genom att skaffa barnvakt (tack, brorsan!) och boka in oss på spa...
Vi var där i 3 1/2 timme, och det var helt underbart!

När vi var klara köpte vi med oss pizza hem till brorsan och så satt vi allihopa ute på altanen och åt i kvällssolen = mysigt! Och så spelade vi lite fotboll och hoppade studsmatta m m...

Nu har ungarna precis kommit i säng, och förhoppningsvis somnar de snart!

Jag har tyvärr överskridit min pp-budget den här veckan på grund av att jag var döhungrig förut och åt en hel kebabrulle (jag brukar alltid äta en halv)... Men jag får helt enkelt hålla mig på banan de kommande dagarna; imorgon får det nog bli en promenad på berget och på måndag börjar jag ju att jobba på Kvantum = många steg/dag... Och på tisdag åker jag och Alva till Göteborg ;-)

Inga kommentarer: