söndag 21 juni 2015

En underbar helg!

Åh, vilken härlig helg vi har haft!

I fredags var det midsommarafton och vi trotsade seden med dans runt midsommarstång i spöregn, och stannade hemma och kollade på film och käkade god mat istället...

Igår spenderade jag och M några underbara timmar på spa på eftermiddagen, och på kvällen käkade hela familjen kvällsmat hos brorsan utomhus i strålande solsken!

Och idag packade vi och två av mina bröder med familjer in oss i bilarna och åkte iväg på utflykt - grillning vid Silverfallet stod på schemat (visserligen började det att spöregna och åska mitt i alltihop, men det var mysigt ändå)...

Jag är så otroligt tacksam för min underbara familj och alla mina fina bröder!

Nu är det dags att sova!
Imorgon ringer väckarklockan kl 05.45 och det är dags för min första dag på nya jobbet: Ica Kvantum ;-)
Jag ska vara i frukten mellan kl 7-18, och kommer antagligen att vara helt död i kroppen när jag kommer hem på kvällen! Men efter imorgon är jag ledig i fyra dagar igen, och på tisdag åker jag och Alva till Göteborg och går på One Directions konsert på Ullevi och bor på hotell - det ska bli så himla kul...

Vad gäller VV så har det gått åt helskotta i helgen...igen... Jag fattar inte att det ska vara så jäkla svårt på helgerna!?! På vardagarna sköter jag mig jättebra, men på helgerna trillar jag dit varje gång :-(
Nåja, det är ju ingen idé att grubbla ihjäl sig för det nu i efterhand...

Sov gott allihopa!

Inga kommentarer: