söndag 19 april 2015

Faan...

Igår tyckte jag att det kändes okej att ha ätit upp nästan alla vb på en och samma dag, men efter att ha ätit upp de få som var kvar OCH förbrukat mina intjänade ap idag så är det inte lika kul längre :-(

Det är chokladens fel! Jag klarar verkligen inte av att ha choklad hemma!

MEN... Gjort är gjort och jag får skylla mig själv! Om jag bara sköter mina kort rätt varje dag fram tills på fredag så är det ingen större skada skedd - än har jag ju inte överskridit min ranson... Det värsta skulle vara om jag får ett bryt och käkar typ en chipspåse ikväll för att jag tycker synd om mig själv och tycker att jag ändå har ätit så mycket skräp att det inte spelar någon roll, men det ska jag INTE göra!!!

Däremot tänkte jag ge mig upp på berget och traska halvmilen om en liten stund... ;-)

Inga kommentarer: