torsdag 12 februari 2015

Så jävla ont i magen :-(

Min ägglossning är hemsk - jag har så fruktansvärt ont i magen ikväll!

Och min acne blir bara värre och värre; jag ska ringa till Hudmottagningen och boka en tid på måndag... Jag får panik!
Jag köpte ju Basiron för några dagar sedan och har börjat smörja in finnarna med den, men det svider som eld i ansiktet och blir bara värre och värre!
För typ tio år sedan gick jag ju på Roaccuttan i två omgångar, och om det krävs så gör jag absolut om det igen - jag mår psykiskt dåligt av att ha finnar! De är stora och gör ont :-(

Nu är det snart dags att sova! Jag sov urdåligt inatt och vaknade tidigt, och det är ju inte direkt avkopplande att åka iväg någonstans med våra ungar...

Imorgon blir det god hotellfrukost, Naturhistoriska museet samt sushi-lunch ;-)

Inga kommentarer: