tisdag 24 februari 2015

Frukost 5 pp

Havrevinkel 2 pp, 2 tsk Lätt & Lagom 1 pp, 2 skivor ost (17%) 1 pp, gurka 0 pp, 1 dl mellanfil 1 pp och 1/2 banan 0 pp.

Igår var jag helt inställd på att äta enligt Mättande dag, men när M och ungarna hämtade mig efter jobbet så överraskade de med sushi...så det var bara att börja räkna på allt man hade ätit under dagen och fortsätta med Propoints! Om jag däremot hade fortsatt med Mättande dag hade jag fått ta 14 vb för att täcka in sushin, men när jag räknade pp istället så klarade jag mig med att bara ta 4 vb ;-)

Jag hade egentligen tänkt att gå på Mättande dag idag också, men eftersom vi ska äta pulled pork till middag och det inte ingår, så kör vi räkning idag med istället!

Nu är det dags att måla på sig ett ansikte, och efter det så blir det röj här hemma; det ser ut som ett jävla bombnedslag här :-(

Och ikväll stänger jag på jobbet...

Inga kommentarer: