söndag 15 februari 2015

Det sket sig igår... :-(

Jag började dagen med en tallrik gröt och en kopp te, fortsatte med en banan till mellanmål och en fiskgratäng till lunch och avslutade med sushi = totalt 29 pp... Och jag har 26 dagliga...

Blev så sjukt besviken på mig själv för att jag överskred min dagliga ranson, men å andra sidan så var det ju inte mycket jag åt under dagen...

Det hela slutade i alla fall med att jag "tröståt" två bitar nybakt bröd från pizzerian (som M fick med till sin sallad), några chokladbitar samt popcorn... Och sen kom ångesten som ett brev på posten!

Idag är jag sjukt omotiverad!
Hittills idag har jag bara ätit min frukost, men i huvudet snurrar det tusentals tankar och jag kan i nuläget absolut inte garantera att jag inte går bananas idag och kör en nystart imorgon... Jag är sugen på en semla, smågodis, nybakta tekakor, choklad m m...

Nåja, imorgon startar en ny vecka med nya möjligheter, och det känns riktigt bra!!! Fyra dagars fuskande är inte lika med jordens undergång, eller hur!?!

Inga kommentarer: