fredag 27 februari 2015

Go Green grytbas: Indian Masala

Som en del av er vet så är jag testpilot åt Smartson, och den här gången har jag testat en indisk grytbas från Go Green - här kommer mitt betyg:

Grytbasen får 4 poäng av 5 möjliga...
Anledningen till att den inte får full poäng är dels att den var osaltad (varför!?!) och att den var väldigt stark!!!
Jag älskar personligen stark mat, men ungarna kunde inte äta den :-(

Den hade en bra, krämig konsistens och innehöll mycket linser och grönsaker, och måltiden var ju väldigt simpel att tillaga - jag stekte strimlad kycklingfilé, hällde över såsen och lät det puttra i några minuter.

Jag kan absolut rekommendera den här varianten, och jag kan tänka mig att testa de andra sorterna som finns också: Mexican chili och Thai curry... (Uppdatering: det finns visst ytterligare två sorter, men de fanns inte i min butik)!

Inga kommentarer: