torsdag 22 januari 2015

Fråga 21,22 och 23 (och 24)

21. Vad är det roligaste du sett ett djur göra?
Jag kollar typ aldrig på djurklipp och är väldigt sällan ute på youtube över lag, men ett klipp som jag garvade länge åt var när en apa satt och kliade sig i rumpan, luktade på fingret och typ svimmade av... Det är nog det roligaste jag har sett ;-)
Och här kommer fråga 24 in (länka till ett roligt djurklipp på youtube); här kommer det -  http://youtu.be/Ja2RzOR5Nq4

22. Finns det något djur du kan ha ihjäl utan att må dåligt efteråt?
Svar: getingar... Jag HATAR getingar och är livrädd för dem, så de kan jag döda helt utan dåligt samvete! Eller ja, eftersom jag är hysteriskt rädd för dem så vågar jag oftast inte komma tillräckligt nära för att kunna döda dem själv, men jag har inga problem med att andra har ihjäl dem åt mig!

23. Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du vilja ha som husdjur?
Åh, en liten apa... Med stooora ögon ;-)


Inga kommentarer: