onsdag 28 januari 2015

Bada badkar

Häromdagen köpte en kollega på jobbet badvattenfärger till sina ungar, och idag gjorde jag samma sak ;-)
De ligger i en förpackning om tre på Apoteket (röd, gul och blå), och Noel valde som ni ser den blåa ikväll...

Idag har jag varit ledig, och som vanligt har jag gått och rivit i skåpen hela dagen; jag har ätit både glass och choklad! Jag blir så sjuuukt uttråkad av att bara gå hemma en hel dag...
Jag och Noel har visserligen spelat spel, kollat på film, läst böcker, lagat mat och diskat samt skrivit inbjudningskort till hans kalas och bokat kalaset på Stellas Lekland, men ändå...
Jag har INGA problem att äta bra på jobbet, men när jag går hemma så är det kört!

Men det är egentligen ingen större skada skedd för jag har över 30 vb kvar, men det känns ju så onödigt eftersom jag har lyckats hålla mig ifrån massa socker och skit i en vecka nu... Samtidigt så är ju Viktväktarna ett sätt att förhålla sig till resten av livet, och jag har inga planer på att aldrig någonsin mer äta choklad ;-)

Inga kommentarer: