onsdag 10 oktober 2018

Sorgsen


I dag var min värsta dag hittills på jobbet, så när jag hade slutat åkte jag upp till berget och tog en lugn promenad på 4 km och bara andades (Noel följde med en kompis hem efter fritids)...

Eftersom man jobbar med barn som besöker sjukhuset av olika anledningar så vet man ju att man får vara beredd på att få höra om allt möjligt, men vissa fall berör en mer än andra :-(

I kväll har jag i alla fall pussat massor på Noel och berättat hur mycket jag älskar honom, och nu ska jag gå och lägga mig - godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läste på Expressen om en händelse på ett sjukhus i Skaraborg.... Hela kroppen gråter. Fy FAN vad hemskt när ett barn far så illa ut. Nu gissar jag bara att det är samma händelse. Måste vara tufft oavsett att jobba inom vården.