måndag 15 oktober 2018

Gymmet - check ✔️


I dag fick jag med mig Alva till gymmet och det blev 30 minuter på crosstrainern = 710 brända kalorier! Kände mig stark och hade säkert klarat lika länge till, men Alva var uttråkad och ville hem...

Dessutom kom jag ju på mitt uppe i alltihop att jag har besiktningstid för bilen i morgon kl 7 (!), och var tvungen att fixa baklampan som var trasig samt fylla på spolarvätska! Åkte till macken och bad om hjälp, men killen bakom kassan var ju inte till jättestor nytta direkt... Fick gnugga geniknölarna ett tag, men sen lyckades jag byta lampan helt själv - klapp på axeln till mig (nu kanske ni gapskrattar och tycker att jag är helt dum i huvudet, men jag har faktiskt ALDRIG bytt en lampa i bilen själv i hela mitt liv)...

Innan gymmet var vi förresten på utvecklingssamtal med Alvas fröken. Alva är såååå himla duktig i skolan - godkänt i alla ämnen och mer än godkänt i fler än hälften av ämnena... Jag är så STOLT över henne!!!

Inga kommentarer: